Friday 22 September 2017

Binary Options Edge 53


Binary Options Edge Nadex Binêre opsies Early Bird Strategie Soos Dit Anders BinaryOptionsTutordotcom 27 Augustus 2013 Hi Guys & amp; gals, (Voor ek woorde van sekere lede) Oor die naweek het ek 'n paar vrae oor hoe ons ons mark Swing Profiler en daar is 'n baie gebruike vir die MSP instrument IMO. Ek hoop met verloop van tyd 'n paar handelaars sal dink 'n paar koel strategieë van hul eie as die instrument begin om meer intuïtief aan hulle raak. Maar ek het onlangs gedeel wat ons noem ons Early Bird strategie op ons webwerf. Hierdie eenvoudige strategie is oorspronklik wat ons begin met die ontwikkeling van die MSP hulpmiddel vir in die eerste plek. Dit is soortgelyk aan die manier waarop ons gebruik om EOD seine voed in die Vrystaat data van Yahoo Finansies manier pad terug in die dag doen. Voordat iemand noem dit sal EK waarsku julle nou hierdie post gaan lank wees. Ek is jammer vir dit nie, maar daar is geen pluis hier en alles is belangrik in my mening dus asseblief gebaar met my. U is welkom om vrae hier vra in hierdie draad en ek het 'n PDF kopie hiervan vir referrence op ons webwerf. Wat jy nodig het: 1. 'n grafiek: Die instrument is nie 'n plaasvervanger vir 'n kaart en ek verkies iets in MT4 van 'n plek makelaar. 2. Toegang tot ons MSP instrument hier: NOTA: Jy sal 'n gratis rekening te maak om toegang te verkry tot die instrument 3. Demo rekening Nota: Hierdie strategie is ontwerp vir 0-100 Amerikaanse styl opsies makelaars en terwyl ek dit nie gebruik op ander makelaars ek glo dit kan aangepas word, maar ek is net gaan om te praat oor Nadex want dit is wat ek het toegang tot en ontwikkel hierdie op. OK laat dek die metode om hierdie strategie Free Binary Options vir Nadex Ons is in wese die koop van 'OTM (uit die geld) Opsie vroeg in die nuwe GMT dag wat verval sowat 19 uur in die volgende dag op die Binary Options ruil Nadex vir die doel van hierdie voorbeeld. Ons sal laat ons rekenaar doen 'n paar van die swaar werk vir ons crunc paar nommers en op soek na 'n waarskynlike OTM staking. Ons is nie van plan om die handel tot verstryking dit is meer soos 'n korttermyn scalping as beste wat ons kan doen op 'n Nadex Daily Binêre Opsie hou. So sal ons ons hipotese te bou met behulp van die data van ons Multi Swing Profiler en op wat ons hoop om 'n vinnige en winsgewende handel. Stap vir stap Trading plan: 1. Ons vind 'n geldeenheid paar met 'n definitiewe tendens vroeg miskien in die eerste 30 minute van die nuwe GMT dag 19:00 CST of 20:00 EST ens Groen munt pare: Ons is op soek na 'n OTM (Uit die geld) staking bo die open to buy Rooi munt pare: Ons is op soek na 'n OTM (die geld) staking onder die oop te verkoop 2. Nou dat ons 'n rigting wat ons kyk vir die sterre op die geldeenheid paar: Geen nommer hier crunc omdat hierdie sterre uiteensetting van die stakings wat in elke geldeenhede gemiddelde swaai op die dag op en af ​​van die oop van die dag. So ons is die vorming van ons hipotese deur die vind van die tendens en dan op soek na 'n staking wat redelik waarskynlik gebaseer op die gemiddelde historiese swaai van die mark. 3. Ons is op soek na 'n goeie geprys Binêre Opsie: Om dit te doen basies ons is op soek na die verste swaai uit ons huidige oop prys wat nog steeds 'n ster. Ons wil dit verder uit die geld sodat op 'n beurs soos Nadex ons kan koop die kontrak goedkoper. Een ding om te onthou met opsies handel in die VSA is dat dit behels soort van 'n veiling mentaliteit en so jy handel dryf teen ander vaardig handelaars en Market makers wat op soek is na waarde so ons probeer om ons instrument gebruik om hierdie spekulatiewe waarde vroeë ontdek op en wees die eerste om die kontrak ten einde in of uit met winste te kry voor die meeste ander handelaars te koop of te verkoop. 'N Goeie prys is baie subjektiewe so hier is 'n paar riglyne om te oorweeg wat verband hou met pryse. Onthou ons wil nie om handel te dryf wat opsies handelaars noem loterykaartjies, want dit is nie goed geprys opsies hulle in die meeste gevalle hoogs onwaarskynlik verbintenis met kans dramaties teen die handelaar vandaar die naam loterykaartjies. Groen munt pare: Ons is op soek na 'n OTM (Uit die geld) staking bokant die oop om te koop geprys tussen $ 20 - $ 30 hoe nader aan $ 20, hoe beter vir ons koop kant ambagte. Rooi munt pare: Ons is op soek na 'n OTM (die geld) staking onder die oop vir verkoop prys tussen 70 $ - $ 80 hoe nader prys is $ 80, hoe beter vir ons op die verkoop kant. NOTA: In beide voorbeelde jou totale risiko is slegs 20 $ - $ 30 per kontrak uitgesluit Nadex fooie natuurlik WENK: As jy beplan om op te ry 'n mark trending op dan laat val die mark 'n bietjie na die naaste ondersteuning op die dag, sodat jy so goed 'n prys kan kry as wat jy kan. As jy van plan is om te verkoop dan laat die mark styg nader aan die naaste weerstand op die dag. Natuurlik, ten spyte van die MSP instrument wat jy moet steeds kyk na jou kaarte sodat jy 'n beter prys vir jou handel kan kry. Onthou 'n pennie gered is 'n pennie verdien veral wanneer die handel Binary Options op Amerikaanse styl 0-100 ruil. 4. OK nou hopelik jy het in 'n goeie prys en jy gaan nou 'n vinnige generiese Neem Wins limiet orde te Buys = neem wins op $ 42,00 (Minste wins scenario wat jy gekoop het op $ 30 en verkoop teen $ 42) Verkoop = Neem Wins by $ 58,00 (Minste wins scenario wat jy verkoop teen $ 70 en koop by $ 58) En dit is die rede waarom ek genoem om in so goed as wat jy kan teen 'n goeie prys, want jy dalk in staat wees om in en uit met meer teruggaan hoe nader jy kan kry om die regte kant van $ 20 of $ 80, afhangende van jou rigting. Bogenoemde nommers is 'n paar generiese uitgange ek kan gebruik as ek val 'n slaap en gewoond baba die handel sit. Maar ek regtig dui daarop dat iemand probeer hierdie strategie te neem 'n paar uur en kyk hoe die handel uitspeel want soms prys net skaam van hierdie getalle sal stalletjie en as jy is daar om jou handel dan kan jy nog steeds verkoop en laat winste te kyk. Ek gaan om jou te wys 'n voorbeeld handel op grond van hierdie teorie in 'n tweede waar dit die geval is. Dit handel is 'n demo handel en ek wil daarop wys almal probeer Nadex vir die eerste keer en selfs vir die vaardig gebruikers is dit die beste om te oefen uitvoering van 'n nuwe strategie om jou in 'n demo rekening. Kry vaardig te wees met die strategie en maak dan jou besluit om te gaan woon wanneer jy gemaklik voel. Leer jou lesse in demo en het simpatie met ander wat verkies om die volle prys betaal vir dieselfde opvoeding. Onder Ek gaan 'n voorbeeld van 'n vinnige handel wat ongeveer 25% wins 20 minute in ongeveer 'n uur die gebruik van hierdie eenvoudige strategie en die analise deel ons gratis in die Multi Swing Profiler wys. Daarna sal ek praat oor 'n paar wenke om hopelik help voeg 'n bietjie punch om hierdie eenvoudige strategie. Hier is die USDYEN Profielen net ná 08:10 Oos-tyd 22 Augustus 2013 en dit beteken daar is nuwe reëls en sterre om 'n profiel vir die nuwe GMT dag uiteen te sit. Dit is die rede waarom ek die opstel van my uitgang vir 15:00 EST die volgende dag en ek kan nie kry in en uit 'n vinnige of die mark kan draai op my en as ek dink nog steeds ek het 'n kans dan sal ek die kontrak rit oor die nag laat en kyk na dit toe ek opstaan ​​die volgende oggend. Dit is OTM stakings en baie spekulatiewe so ek kan nie verwag om almal van hulle te wen. Ek het egter die handel op Nadex en hulle is 'n beurs. Dit is nie alles of niks Ek kan verlaat met 'n paar van my gewaag kapitaal of soos genoem verlof met winste selfs voor die generiese Neem Wins waardes ek vroeër van $ 58 en $ 42 gegee. 1. OK Ek sien die rigting is wat Green so ek aanvaar die dominante nabye toekoms tendens was en ek moused oor die paar en gegee die mark oop van 98,86 2. Ek kyk na die sterre en ek sien 'n 99,219 Strike vir moerbeikleur Math lyn 8/8 en ja my persentasie hier toon 0% maar weer ek nie van plan is op die hou van hierdie handel al die pad en ek het nie eens omgee as dit bereik die staking van 99,219 al wat ek wil hê, is 'n realistiese swing gebaseer op knars sommige van die gemiddelde swaai van die geldeenheid paar. Nou as dit handel eintlik getref 99,219 op Nadex ek kon kry $ 50, maar onthou ons generiese getal gaan ons uit vroeër te kry voordat dit selfs. Ook jy sal opmerk dat die swaai onder die oop lyk meer waarskynlik aan die bokant van hierdie GMT dag en ek kon gewag om te sien of ek sien 'n verandering in die tendens en dan probeer om 'n staking te verkoop vind en eerlik wat waarskynlik wil hê beter, maar ek het probeer om net te gaan deur die hele proses begin tot einde en iets om te help illustreer hierdie strategie in aksie te hê. In hierdie strategie die sterre wat die gemiddelde swaaie uiteensetting is noodsaaklik en die waarskynlikheid persentasies is meer subjektiewe en nie heeltemal van kritieke belang. Ek kan op gehou vir $ 42 of selfs $ 50 as diegene persentasie getalle beter as 'n voorbeeld bekyk het. OK so in hierdie prent hierbo kan jy sien my aan die gang in en doen die handel in en uit. Ek het 99,20, want dit was 'n staking net onder ons moerbeikleur Math lyn nommer. Sedert Ek is op soek om te koop in 'n perfekte wêreld sal ek 'n staking van Nadex wat net onder die moerbeikleur lyn te kry en as ek was op soek om te verkoop in 'n perfekte wêreld sou ek 'n staking net bokant die moerbeikleur lyn te kry. Jy kan sien dat ek het in dié posisie Koop 2 kontrakte op $ 29,50 (regs onder $ 30 dit was nie iets wat ek sou huis toe te skryf lol) en dan verkoop ek die 2 kontrakte terug net minder as een en 'n half uur later vir $ 38,50. Volgende foto is 'n grafiek met die mark en ek wil om te praat oor 'n paar dinge op dit. OK nou op hierdie grafiek kan jy 'n pyl te sien bokant die 5 minuut kers Ek het in en 'n X waar ek uit. Jy sal sien die prys beweeg teen my vir 'n rukkie op die grafiek. Maar op die Nadex platform prys nie dryf meer as $ 4 per kontrak teen my, want onthou dit is opsies en ek moes al die pad tot verby die middel van die volgende dag, sodat my opsie om uit te betaal. Daar is 'n premie op tyd en dit was nog aan my kant, want ek het in die begin van. Wanneer die prys is nie vinnig afblaas op jou is dit 'n bietjie van 'n hulp met sielkunde te help om 'n handelsmerk en die feit dat my MSP aanwyser nooit net omgedraai en Red my en die grafiek toon my koeverte verf 'n up tendens vir my vashou al het my gehelp bly koel en net hou die handel. Na die toets van die laagtepunte wat ons gestuur redelik sterk en het naby aan my $ 42 neem wins afrit op Nadex maar dit oorreed en ek het besluit om die wins te neem en te verlaat. Daar is 'n paar redes waarom. 1. 0% vir die 99,219 staking so dit was regtig nie iets sentimenteel oor te kry 2. Ek het 'n kontrak met byna 19 uur gelaat en kon verlaat onder een en 'n half uur met 25% wins harde dinge. 3. Ek kon sien dat pinbar vorming op my grafiek so prys aksie het my vertel bulle en die bere veg en as ek my geld het en het ek het nie omgee wat daardie stryd gewen. OK dit is dit al wat daar is om hierdie eenvoudige strategie, maar voordat ons draai wil ek 'n paar wenke wat kan help om hierdie teorie 'n bietjie verbeter deel. 1. Kyk vir krag of swakheid in die raad, want dit sal waarskynlik kry jy in 'n bedryf waar die huidige sentiment van die dag is regtig in jou guns tel. As 'n voorbeeld, indien Was almal UP dan sou dit sterker gewees het vir my te koop, want dit sou beteken die mark is regtig glimlag op die dollar. Vroeg in die dag het jy waarskynlik gewoond sien dit nie, maar by tye wat jy sal sien dit op die mark Swing Profiler. 2. Check om seker te maak dat daar geen groot nuus staan ​​in jou pad as jy doen die handel. Jy weet nie watter aksies nuus sal lok van die markte. Dit is net 'n spekulatiewe tegniese handel en daar is 'n ou grappie oor tegniese handelaars sit in 'n kamer met geen windows. When HEELTEMAL tegniese handelaars in die pad van grondbeginsels of marksentiment die meeste van die tyd tegniese ambagte sal dit op die ken. So moenie wees soos ons was toe ons die eerste keer begin spekuleer en plaas 'n blik uit jou venster en kyk wat nuus is hangende verwant aan die geldeenheid paar (s) wat jy spekuleer op daardie dag. 3. Trek 'n daaglikse skedule: In die beste van wêrelde wat jy is op soek na koop wanneer die mark beweeg het die laaste paar dae en jy is tans sowat 'n laagtepunt van die dag op die huidige dag. En dit was vroeg in die handel en in hierdie strategie is dit altyd sal wees, maar dit is goed om ten minste sien wat op 'n lang tyd raam wat jy nie net die stryd teen die daaglikse tendens op 'n daaglikse binêre opsie. Onthou die neiging is jou vriend so betaal jou vriend 'n paar aandag. Dit was die laaste van my wenke en ons hoop 'n klomp mense kan geniet die bou van 'n paar eenvoudige spekulatiewe transaksies met behulp van ons Multi Swing Profiler en hierdie strategie aan die bokant van die nuwe GMT dae handel Binary opsies op Nadex en ander 0- 100 binêre opsies ruil. Soos Dit Anders BinaryOptionsTutordotcom 28 Augustus 2013 Soos Dit Anders BinaryOptionsTutordotcom 14 September 2013 Ek het nie terug na hierdie draad in 'n goeie rukkie nou. Ek sien 'n paar ouens vra oor +1/8 & amp; 0/8 en handel buite die aanvalle op die instrument. Ek 'n artikel oor moerbeikleur Wiskunde teorie gedoen op die terrein om al die lyne in meer detail, maar in wese wanneer jy 'n tempo bokant die +1/8 of onder die 0/8 wat hou sien verduidelik soos altyd beteken dit dat is ons nuwe Support / Weerstand en as dit hou dan kan jy kyk vir 'n tempo handel oor die dag. Kyk na die moerbeikleur Math lyne wat uitgetrek het Donderdagaand 20:00 EST vir GBPUSD. GBPUSD het 'n tempo deur die +1/8 en dit wat op die dag. Onthou wanneer jy hierdie instrument dat daar nou 4 komponente almal gebou op 'n skerm. 1. Jy kan sien wat ons glo die intraday tendens rigting wanneer die markte is oop wees 2. Jy kan die mark swaai op en af ​​afgemerk op Bester moerbeikleur wiskunde lyne sien. 3. Jy kan die moerbeikleur wiskunde lyne sien ons vorendag gekom met die nuwe GMT dag saam met ons waarskynlikheid persentasie vir elkeen van hierdie 80 stakings by 08:00 EST 4. Ons het net die Intraday bygevoeg O. H.L. C. data en dit sal in die argief gaan vorentoe. Ook as jy op 'n paar, dan sal jy 'n vinnige volledige kaart met die laaste 2 ure 5 minute bars. Ek weet dat ek aanvanklik begin hierdie draad praat oor die vroeë voël strategie, maar ons probeer om genoeg om ons klein analitiese instrument te omskep in 'n mooi manier om 'n voëls perspektief van hierdie forex geldeenhede kry voeg en daar is baie maniere wat jy kan gebruik hierdie data om rond te handel op Nadex en sien ens Soos Dit Anders BinaryOptionsTutordotcom 16 September 2013 Nog 'n Update: Ons het net bygevoeg in 'n ander stukkie data na die MSP instrument. Dit is wat ons noem buite perke Directional vooroordeel pyle. As 'n voorbeeld wat jy kan sien dat wanneer EURUSD geopen vandag en die nuwe nommers is gepos word aan ons raad die mark kon die handel onder die onderste moerbeikleur Math lyn reeds en daar is natuurlik twee maniere om dit te interpreteer. 1. Die mark is baie oorverkoop en kan jy kyk vir 'n weiering op 'n stadium in die volgende 24 uur moontlik. 2. Daar is 'n sterk Directional vooroordeel in plek en as ons sien die tendens stem saam met wat Vooroordeel op die oop, dan is dit kan vertolk dat ons in 'n voortsetting van die rigting terwyl beide die vooroordeel pyl en dinamiese tendens stem. Ek hoop dit maak sin en dit is my gunsteling manier om hierdie inligting te interpreteer en ry 'n voortsetting van hierdie tendens, terwyl dit duur. Ons het bygevoeg dat die pyle te maak hierdie eerder skaars toestande uitstaan ​​visueel op die Tool. Hier is 'n paar illustrasies. EURUSD dit was setup vir down tendens aan die bokant van GMT dag vandag. USDCAD dat ek kennis geneem en verhandel rondom vroeg op die begin van gister: Soos Dit Anders 3A% 2F% 2F binaryoptionsedge% 2Fpublic% 2Fstyle_images% 2Fmobile% 2Fprofile% 2Fdefault_large. png "/% wojtekz 15 Augustus 2015

No comments:

Post a Comment